ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΚΩΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε αμέσως τον κωδικό πρόσβασης σας.

Επαναφορά PIN

Εισάγετε το email ή τον αριθμό μέλους σας και θα σας στείλουμε αμέσως το PIN σας για να έχετε πρόσβαση.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1.
Πως μπορώ να αγοράσω on line;

Για να πραγματοποιήσετε on line αγορές, πρέπει να προσθέσετε τα παιχνίδια που θέλετε στο καλάθι αγορών Imaginarium. Για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή, πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα με όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Check out". Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, τα στοιχεία πληρωμής θα σταλούν μέσω ενός προηγμένου συστήματος κρυπτογράφησης που εγγυάται την εμπιστευτικότητα της συναλλαγής. Εάν δεν βρείτε το παιχνίδι που ψάχνετε, μην διστάσετε να μας ρωτήσετε, καθώς είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Θυμηθείτε ότι οι υπάλληλοι μας είναι ειδικοί όσον αφορά τον κόσμο των παιδιών.

2.
Τι γίνεται εάν το παιχνίδι που θέλω δεν είναι διαθέσιμο;

Το αρχείο κάθε προϊόντος θα σας παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα του. Αν ψάχνετε για κάποιο από τα προϊόντα μας στο Διαδίκτυο και διαπιστώσετε ότι δεν είναι διαθέσιμο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να το θέσετε σε ειδική παραγγελία.

Εάν πρόκειται για ένα προϊόν που δεν είναι μόνιμα διαθέσιμο, οι ειδικοί μας θα σας συμβουλεύσουν να επιλέξετε ένα άλλο παιχνίδι που προσφέρει τις ίδιες λειτουργίες. Η Imaginarium έχει εκατοντάδες διαφορετικές επιλογές, σχεδιασμένες για να ξυπνήσουν τη φαντασία και τον ενθουσιασμό των μικρών.

Αν και ελέγχουμε πάντα τα αποθέματά μας, είναι πολύ πιθανό ένα προϊόν να ξεπουλήσει κάποια δεδομένη στιγμή. Εάν αυτό συμβεί αφού κάνετε την παραγγελία σας (ένα από τα παιχνίδια που παραγγείλατε εξαντλήθηκε δηλαδή), θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα σας προσφέρουμε μια λύση. Εάν αποφασίσετε ότι χωρίς αυτό το προϊόν δεν ενδιαφέρεστε πλέον για το υπόλοιπο της αγοράς, θα ακυρώσουμε την παράδοση και θα λάβετε τα χρήματά σας πίσω. Εάν προτιμάτε να περιμένετε, θα στείλουμε τα υπόλοιπα παιχνίδια που παραγγείλατε και όταν λάβουμε το παιχνίδι που έχει εξαντληθεί, θα σας το στείλουμε χωρίς επιπλέον κόστος. Εάν το παιχνίδι έχει εξαντληθεί οριστικά, θα σας δώσουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

4.
Μπορώ να αλλάξω ένα παιχνίδι αν δεν είναι αυτό που περίμενα;

Φυσικά! Απλώς επικοινωνήστε μαζί μας εντός 30 ημερών από την αγορά σας. Θα χρειαστείτε την απόδειξη αγοράς και το παιχνίδι στο αρχικό κουτί, σε άριστη κατάσταση. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!

[ 5. ]
Μπορώ να στείλω πολλά πακέτα σε διαφορετικές διευθύνσεις;

Βέβαια, αλλά πρέπει να είναι σε ξεχωριστές παραγγελίες. Σε κάθε αγορά, πρέπει να αναφέρετε με σαφήνεια τη διεύθυνση παράδοσης και θα φροντίσουμε να φτάσει στον προορισμό της. Κάνουμε αυτό που μας ζητάτε.

[ 6. ]
Τι θα συμβεί εάν δεν είμαι σπίτι όταν φτάσει η παραγγελία μου;

Μην ανησυχείτε. Προσπαθούν να παραδώσουν το πακέτο σας πάνω από μία φορά. Αν αυτό συμβεί και πάλι, θα επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 8015418.. Θα ενημερωθείτε εγκαίρως για την κατάσταση της παραγγελίας σας.